Tram 6: De Campelles a Gombrèn
Amb aquest tram de 20’05 km i 676 m d’ascensió acumulada franquejarem la Serra de Montgrony pel Coll de Coma Ermada, baixant cap a Montgrony, Gombrèn i la Vall del Merdàs.
Per travessar la Serra de Montgrony ens veurem obligats a anar a peu i pujar empenyent la bici, tant per Coma Ermada
com per l’altra possible alternativa de Coll Pan.

RUTA ALTERNATIVA

Hi ha un traçat alternatiu que es faria agafant cap a l’interior del poble pels carrers que deixarem a l’esquerra i seguir a la dreta cap a la sortida, continuant per pista formigonada, passar davant del cementiri, baixa a
creuar el torrent i pujar per pista forestal, deixant a l’esquerra la pista formigonada que porta a El Baell, i pujar cap al Refugi del Pla de Prats i Àrea Recreativa. A partir d’aqui seguiríem per la mateixa pista que travessa tota la baga d’avet
de Campelles fins sortir al Coll d’Erola, al punt 66. en aquest trçat farem10’390km, mentre pel que descrivim en fem
2’590 km.
Tram 6
Per seguir la ruta, descarrega't: